Och nu börjar en ny vecka

Helgen though vart rackarns lyckan tyckte jag! Fredagsfesten på MUF var som en jävla fruktsallad med alla möjliga skumma saker i. Å jag fick sova hos Anna på den bästa extrasängen jag nånsin haft! Lördag spenderades med Carro och vi köpte lite busigheter till Laura. Sen fikade vi med Gustav och Petter. På kvällen gick jag ut med Julia efter att ha förat med henne och Love. Många bekanta ansikten träffade vi på också, oväntade ansikten. Idag har jag stått från 09.00-14.00 och slavat (nästintill) i ett kök. Wie, oehört trött. Fick sluta helgen dock med att Gustav kom hit och teade.

Bonne nuit

Kommentarer
Postat av: Dennis

Allitd kul med ny vecka :O

2009-02-09 @ 08:12:42
URL: http://doenie.blogg.se/
Postat av: Kattisch

jo hipp hurra men sen e alltid kul i slutet :)

2009-02-11 @ 22:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0