Cp-sl!

Kul att komma förstent på ett prov bara för att man stått en halvtimme och väntat på pendeln. "pendeltåget mot kungsängen med ordinarie avgångstid 09:31 är inställt på grund av vagnfel. Vi hänvisar alla resenärer till nästa tåg med avgångstiden 09:46 samt buss." In my as! det går ju ingen jävla buss -.-
så det var min morgon, själva provet gick dock bra, och efteråt gymmade jag med mina fina pojkar i klassen :]

Jag saknar dig också Denice, tack för smset! Tyvärr måste jag meddela att det hänt en dum grej med esten, snacka med nån i klassen om'et.. För ja ska ut på moderatfest! (nej jag är inte moderat jag är festsugen) Och imorrn ska jag till stan med Carro och hitta grejer som e bra att ha när man hälsar på Holland och Laura :] Dessutom ska jag hitta vita kläder :|

Pössisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0